Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2601
Творів: 47345
Рецензій: 92111

Наша кнопка

Код:



Рецензії

Гіркий мед С.Татчина

(Рецензія на твір: Гама Ніч, автор: Татчин )

© Олексій Спейсер Кацай, 19-02-2007
Ну, Сергію, не зморююсь вражатися вашому поетичному лівацтву :) В гарному сенсі. І вашій “лівій різьбі” людського гвинта для з’єднання світобудов – Шепетівки з Всесвітом, Бога зі Сковородою, музики – не з вухами, а з очима. Чи, як і належить, із серцем?
Цілком погоджуюсь з Тетяною Мельник в тому, що цей вірш – подія. І, мабуть, не лише на цьому сайті.
Тепер за інше. Відразу дещо не сподобалась певна конструкція “вірошобудови”. Але, у відповіді на одну з рецензій ви самі відповіли, чому це виникає – жорстка основаність на строгій заданості гами. Додам – на плині нашого життя теж у великій мірі. Але це вже психологія з психофізикою. Але, мабуть, усе це не стосується тих бійців, що затято не “відходять від верлібру до прози” :)
Нехай їхні командири під шОфе (не під шАфе???) туди диміють, прикладаючи до скроні ТТ. Ну й такі нерозбирливі типи, як я :))))
Гірше, як на мене, що наприкінці вірша трагічні ноти (“за безногих безрукі докінчать словесні жнива”) чомусь замінюються побутово-злими (“це не жарти здаля, не засиджене мухами бля”). Ви начебто падаєте від “небесного орача” до приницпово “пласкої землі”. Втім, це моє особисте враження і нав’язувати свою думку я нікому не хочу. Тим більше, що, може, в мене просто трохи інше світовідчуття, яке дещо не сприймає “фарширування молочних дітей” :(
А якщо казати про загальну атмосферну вірша то... Боляче. І то є добре, бо не дає зациклюватись на тому моєму дещо “право-солоденькому” світовідчутті, про яке я казав. Світ різний. І тому живий. І тому все ж таки “земля не зупиниться”, не дивлячись ані на що. Інша справа, якою вона буде.
Велике спасибі за вірш. Головне, що він не дає декому засахарюватися :)

Чудово. Традиційно-твоє :)
Дякую за діалог (правда не завжди вчасно відповідаю :(.
Пішов читати Хижака :).

© анонім, 21-02-2007

і ще до теми - мій старий вірш, як алаверди :)

* * *

Неначе звук покинувши струну
йдемо ми ще лупаті і лускаті
крізь темряву темнішу за пітьму
єдину суть в розбіжностях шукати

Б’ючи у скривлених сонць тулумбас
в галактик розбігання всесвіт грає
й здерає сухозлоту час із нас
втім бруд і гар із нас він теж здерає

Але ми відчайдушно голі як
з вологих скойок вийняті перлини
єднаємо слідів своїх кістяк
для м’язів шляху що веде у днину.

Spacer

© анонім, 20-02-2007

Сергію, моє "ваше" у реЦі стосується автора гарної реЧі :) , а не тебе особисто :))))
І, взагалі, погано знати теорію нотної абетки і затято користуватися практикою трьох акордів (це я собі голову попелом посипаю :)
Звісно, що за такого трактування всі акценти зміщуються.
Spacer

© анонім, 20-02-2007

Сергію, моє "ваше" у реЦі стосується автора гарної реЧі :) , а не тебе особисто :))))
І, взагалі, погано знати теорію нотної абетки і затято користуватися практикою трьох акордів (це я собі голову попелом посипаю :)
Звісно, що за такого трактування всі акценти зміщуються.

© анонім, 20-02-2007

До речі, забув додати: якраз на отій фальшивій паралелі кінцевої ситуації (з фаршированими дітьми) і наголошують відсутні у природі до-бемоль і сі-діез :)
Т.

© анонім, 20-02-2007

Привіт, Олексію. Перш за все – ми ж вже пили віртуальний брудершафт, так що давай по-старому – на ти. Плескав в долоні, побачивши підпис, радий тебе чути. Надзвичайно. Ліва різьба – то круто, то, мабуть, один з видів літературного опортунізму :).

Щодо схеми вірша – я вже торкався цієї теми. Хоча тут є й „плюси”: якраз жорсткість внутрішньої конструкції акцентує увагу читача на зовнішніх сталих дисонансах. Це дві паралельні „прокрустові” течії, які дають змогу більш випукло розгледіти оті фальшиві другорядні чинники наших же вчинків. От як :).

Спочатку хотів написати „під шафе”, але пошукав і побачив що „під шофе” вживають частіше, і якраз у паперовій укр..літературі. То так і використав :).

/...Гірше, як на мене, що наприкінці вірша трагічні ноти (“за безногих безрукі докінчать словесні жнива”) чомусь замінюються побутово-злими (“це не жарти здаля, не засиджене мухами бля”). Ви начебто падаєте від “небесного орача” до приницпово “пласкої землі”.../ - от тут не зовсім так. Це якраз не жарти..., не засиджене..., не покласти..., а глибинне знання чогось іншого, зміни світогляду, „зупинки світу”, деакцентування, що метафорично замальовано як зупинка землі :)

А для цього потрібно вибити з-під ніг абсолютно все :). Або взяти за плечі і трусонути :) Або за голову... І фаршировані молочні діти для цього також. І це не прямий „кулінарний” образ. Трактувань може бути безліч – скільки читачів. Хоча би таке: навіть там де нас чекають – попри все – немало косности і фальші, яка з нами змалечку. І саме ми фаршируємо вже наших дітей власним світоглядом /а чи потрібно їм це?/.

Але, попри все, земля таки не зупиниться. Амінь (як каже вомбат).

Дякую (велике спасибі за велике спасибі).

© анонім, 20-02-2007

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.96204614639282 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …
Графічний роман “Серед овець”
Графічний роман Корешкова Олександра «Серед овець», можна було б сміливо віднести до антиутопії, як …
Добірка художньої літератури козацької доби
Друзі! В інтернет-крамниці “Онлайн Криївка” представлена цікава добірка художньої літератури …