стільки поетичних інкарМацій... інкарнацій. мов катаюсь на крилатих качелях... звідусіль доносяться імена, ще імена... писав хтось (зараз по пам"яті) "це мов визивати Імена" (с)... Принаймні...
Було думалось: уютнейший дом – разум без стен. Але, ні… цей захист виявивсь (як і очікувалося) - примарним. У відносно давно віддаленому і віддаленому теперішньому - примарним. Уютнейший дом – душа без стен – можливо, так відчувалося... Так відчувається… й надАлі… Про смерть теж… «Смерть-піклувальниця» в Сократа (чи кого?)… «Моди смерті» - щось із Віктора Гюго «Отверженних (як укр. знаєте)»... Маю звичку - про смерті писати… Трамвайчик нагадав із цього вірша про бус, що у німецькому містечку Гіссен (із самого початку нагадав – спонтанно, безпричинно). Бус № 13 (не забобонна), на переднім склі зелені літери - «Friedhof». Коли розповідаю люду, що бус такий там є – посмішки у відповідь, думають метафора. Бус такий там таки є, без метафори і зтакож. 13, 12, 1, 0 – не про те… Затишок… Є потреба… і у примарах…, і у затишку…, і земного…, і затінку… Але і у від-тінках… живого, і того, що в залишку, чи надлишку, чи вдосталь. І в штормі. Яким би не було це море… Червоним, Чорним… Від якого кораблик не шукає зАховку, а лЮди… по-різному. Простоти, до котрої люди тягнуться… Люди тягнуться, та я кудись туди – до чи від віч-на-віч… «Відчуваєте, але… дізнатись». Так, «дивне» поєднання виходить… Зверху в коменарику є слово sense – бо позначає із англ. думкове і чуттєве. Це про дізнатися не так… Дізнатись шести…струнно… У кожного ж бо струменить щось ізназовні… Це про лінії й лінієчки. Ніби й лінії, й лінієчки, і ні. Кардіо-грама… - маловато будєт, правда? Грама мало… Кардіо-тони – приємна глоса. Яку не відтворити, не розгубивши щось… І у повітрі теж. Казав відносно нещодавно хтось: «Меня ета птіца уже раздражаєт… - ета, под названієм муха». Це про себе. Наступне, просто наступаюче про себе після цих слів: ох ці мої мухи (в голові), а птахи де ж тоді, де ж тоді мої птахи?!! Літають, але… Там, де не бачать… Птахи у клітках тут – це ж не зовсім ті птахи, що вільні, так?... Мухобійка є, але… (довга історія… Звідти втрати…). А часом летиш туди, де літається так, як хотілося б… Так, мабуть, немає найменшої дискретної частинки, що не була б частиною… – чогось іншого, може, більшого. «Фрагмент у фрагменті» (с). Ніби відчуваю… десь так… Відчайдушно… А мати щось… - про що б це.., мені імпонує і давати, та, мабуть, не виходить, зримо, а незримо – як здогадатись… Звуки, музики – в Єгипті Древньому, знаєте ж про це, фараони дозволяли цілувати сандальку крім жреців ще й музикантам, бо вони ніби, як віриться й мені, наближені до Бога, хоча - таке у всіх.... Музика мала назву «хі» - відчутне ж ніби щось і інше, як буває в сміхові… На межі – так. На межі! Іронія (не зараз) – це теж с-м-і-х н-а м-е-ж-і… Незлий сміх. Не хочеться, щоб злий. Навіть на межі. Десь, може, на Гаку писала, що коли Густава Малера спитали у дитинстві ким він хоче бути, дитя Густав сказав: «Мучеником». Та ні, всі різні є всім різним… Місяць як про це розповіли. На межі, звісно, – так.
Спасибі, глибинно, від душі.
http://www.youtube.com/watch?v=outRT0lgJVs - чарівно, ніби «тільки звучить»… (відео теж приємне)
Відштовхуєте - ні. Ніяк, нізащо. "Знову Ви-форма?" - саме це питання. В одному напрямку Джойс ("будую тексти, розраховуючи на знавців") і Рембо (коли настільки сталий стиль, що поламати (протистати) дуже легко - але це Франція 1870-ті). Додати можна що завгодно - Езра Паунд, Беккет, цей-як-його-ага-Джон Беррімен - тоді розмова навертає стиль на стиль, на форму - форму. (Ви ж відчуваєте...) Але.
Але.
Але. Дізнатись. "Вас не дізнаюсь, чи не так?" Не так. Принаймні... Тоді це протилежний напрям. Не Джойс і не Рембо, не Котляревський (я все ще йду у метрах, як ви знали). Цей Аdiemus - те, чим я глушу людей на роботі, по-2 мелодійно подобається, по-3 - сама ідея мови, що нічого не значить, а тільки звучить, вільна глосолалія (як у першій проповіді апостолів, хоча є в тому дещо демонічне, правда?) А по-4, то була ідея, що писати легше-можна-варто-справді, коли немає іншого виходу зназовні (тут є історія, окрема, довга та доказова), коли зназовні бомбить звукова структура. Тут є насправді дві історії (та теореми), але ж...
Без форми це кисіль? Це звести будинок до фундаменту (здається). Якщо про текст - це писано про смерть. Передчуття, своє (не так оригінально?). Якщо теорія (і знову крок до форми) - писати можна тільки на межі. При тому (як не слухай Аdiemus) - не за бажанням, а - на жаль - за примусом зназовні та поза будь-яким навмисним наміром. Усупереч і на межі.
Звідси - яка нормальна людина буде писати?..
знову Ви-форма? як Вам більше імпонує. я із цими абстракціями відштовхую людей, (так?..), хоч люди мені по-доброму не байдужі. правда. з Рембо рядок - я можу перекласти, але не розумію чому його розмістили тут. всі мої аналізи - і цього рядка, і інших - будуть лише потенційностями, і відносно правди про рядки і Вас не дізнаюсь, чи не так? Аdiemus - маю сприймати як те, що мушу зробити? набридла Вам, так?.. так сильно набридла? можете, будь ласка, про це чесно? я не ображусь.
Це точно. Так і було. riverrun, past Eve and Adam's. Корок. А він же місто Корк. Хоча не тільки та не стільки, бо не звідти. Є й інший гудзик. Цей отвір зелені, де джерело співає. Але знову ж - і тут - не прямо, а відбите. Двічі. Через перетинку. А це вже соромно, якщо зважати, звідки напрям. Хоча, кінцево, це не має значення. Бо все одно на витоку виникає Les pieds dans les glaïeuls, il dort. Не стрілочник.
А решту дуже просто зрозуміти, як ви знаєте.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design