Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2606
Творів: 47426
Рецензій: 92247

Наша кнопка

Код:



Рецензії

[ Без назви ]

(Рецензія на твір: Гіперсексуальність ГАКівських авторів., автор: Петро Муравій)

© V. Jichova (78.45.103.—), 06-11-2008
Отже, як випливає з цілого опусу, мабуть, вже настав час завести моральну поліцію та карний загін з повноваженнями Святої Інквізиції? А, може, відразу ширіату? За так звану "цноту помислів" та "мораль"? Типу, якщо написав щось крамольне, ні! навіть якщо наважився подумати! про щось таке г-м..."низьке" і "нице" для людини (людини, котра теж народжується, смокче материне молоко, їсть, спить, розможується і т.д. - тобто має всі ті фізіологічні функції, як і всі представники ссавців на цій землі), якими можуть бути звичайні та природні для людей почуття та інстинкти (кохання, пристрасть та еротичі фантазії і сексульні бажання) - тре або укаменувати, або відразу на вогнище?
Мда.. правду люди кажуть, що у тихій воді найбільше чортяк водиться.


Отче, а як у Вас питання з любов´ю та повагою до людей?
До речі, фарисеї також ревно сповідували літеру закона Божого, проте серця їх були наче з каменю і без справжньої віри.

В. Йіхова

ПС: і дивлюсь довкола: надворі начебто вже не сердньовіччя...

Ну, по-перше, я не панна, а пані. І то вже добрих 13 років.
Так от, до теми. Я Вам не заперечую права висловлювати свої думки. Але зважте самі: так, як висловлюєтеся Ви і закликаєте до "святого бою з...", так висловлюються хіба що вже на території бувшої совдепії чи в інших країнах, де заради такзаваної моралі (соц- чи релігійної, чи ще бознаякої) можна було ламати людську свідомість, нищити людину загалом. Давайте визначіться самі, що для Вас важливіше: чи такзвана абстрактна мораль як лише формальна сторона людської поведінки, чи суть буття та суть людини загалом. Скажіть, Ви справді любите людей, тобто любите ближнього свого? Чи лише вдаєте, що любите? А якщо ближній Вам не підкориться, тоді що, треба його карати? A якщо не карати, то хоч висміяти? Розумієте, я зрозуміла Вашу позицію як священника так, що для Вас поняття віри і моралі закладені лише на страху з гніву Божoго, на пригніченні вільного людського прояву, а не Його любові до людей, котра виражається у найвищій цінності - свободі (не розпусті, а свободі і відповідальності). Я розумію, що це Ваше бачення віри як такої, але повірте, люди за таким пастором не підуть охоче, та й чи взагалі підуть, коли будуть наштовхуватися лише на агресію, погрози і страх.
Ви, мабуть, православний священник, що належить до Mосковського патріархату. Якщо так, тоді мені все зрозуміло, звідки у Вас така нетерпимість і нетолерантність до всього, що є відмінним від того, що Вас навчили у богословській школі. А якщо ні, то вибачте, що дозволила собі таке припущення. Я, як греко-католичка, маю інше бачення віри. А взагалі-то, відчуваю, що мені найближчий до душі католицизм, бо там сповідується те, що люди мають бути толерантними навзаєм (і до язичників, і до інших конфесій, і до атеїстів), що священник - це авторитет, але такий, котрий заслуговує довіру людей до себе своїми ж власними прикладами, і в жодному випадку не нав´язує нікому свої імперативи. Знаю і бачу це на прикладі католицьких священників у Чехії, де і живу. Тому важко собі можу уявити, що так само, як реагуєте Ви на буцімто ГАКівську розпусту, буде реагувати католик. Може, й тому мені не зовсім сприйнятне те, що Ви пропонуєте. Думаю, тепер Ви вже краще зрізуміли про що я. Отож бажаю Вам трохи переглянути і зревідувати свій войовничий категоризм.

З найкращими побажаннями,
Віка Йіхова

© анонім (78.45.103.—), 07-11-2008

Я просто не люблю, коли мені "шиють" те, що самі повигадують. Ось Ви знову повторюєтеся тим, що я прикриваюсь, на цей раз тим, що н і б и т о священик, який воює за чистоту і мораль. Я не прикриваюся, панно, я йду відкрито і прямо, на повен зріст. До речі, хоча двічи Вас питав, але так і не отримав відповіді на питання: "Де і як я прикриваюся?" Може Вас варто коретніше будувати свої дописи? Ви турбуєтеся про обмеження свободи писати розпусти? Чому ж заперечуєте моє право виступити проти розпусти відкрито? І чого Ви вирішили, що крім своєї парафії я не можу ніде нічого сказати?
Якби на ГАКу була б безнадійна ситуація, я б і не став нічого писати, і не сидів би тут. Хай живе ГАК! Віват!

© анонім (94.248.107.—), 07-11-2008

Добре, досить вже тих гострих дискусій. Скажу інакше: прочитавши відгуки під Вашим зверненням, хотілось би мені побажати Вам більше толерантності. Я теж не є прихильником крайнощів, екстремізму і т.д., але не думаю, що все так зле є на ГАКу. Люди тут здебільшого толерантні і щирі, і, нащастя, тут справді не зустріти такої кількості нецензурщини та пропагування розпусти, як це можна побачити на інших сайтах. А тому вважаю, що ГАК - це один із наядекватніших сайтів мереживої літератури. Думаю, Вам би пристало спочатку більше розібратися з тутешньою ситуацією, а потім вже вдаватися чи ні до повчань.
Інакше бажаю Вам всього найкращого. І давайте не будемо узагальнювати. Я не хотіла образити Вас, а Ви, гадаю, мене.
Просто мені такі погляди, подібні до Ваших, дуже вже нагадують ксенофобну нетерпимість до інакомислячого ближнього свого.

Ві.Й.

© анонім (78.45.103.—), 07-11-2008

Ну от, повернулася щойно з університету, заходжу на ГАК і читаю Вашу відповідь. Яка вона? Одні звинувачення, хоча гадаю, що Вас менше всього повинно турбувати, в якому світлі я себе показала. Я завжди відстоюю свої принципи. А вони саме полягають у тім, що людина як така є вільна, вона має право на свободу жити так, як вважає за потрібне, так і має право творити, як відчуває її душа. А от Ви якраз би людям цю свободу хотіли відібрати. Ви просто хочете їх перевиховувати, і то репресивним способом, якби це було можливо. Власне, яким правом? Хоча би перш за все таке перевиховання Вам би треба було почати зі себе.
Ві.Й.

PS: Ваше трактування афоризму про шлях до пекла не зовсім коректний, як на мене.
PPS: а прикриваєтеся тим, що нібито як священник воюєте за чистоту і мораль на цьому сайті. Хоча насправді Вашу вигадану мораль. Видко, Ви слутали літсайт зі своєю парафією.

© анонім (78.45.103.—), 07-11-2008

Вікторіє, Ви однозначно читали мою "Гіперсексуальність" до того, як взялися писати свою рецу. Там у другому й третьому реченні говориться, що воно спрямовано саме проти розпусти, яка на ГАКу доволі широко розповсюджена. Ніде не йдеться про те, що на ГАКу зібралися одні розпусники і тільки те і роблять, що строчать і публікують порнуху. Спокійні, незаангажовані люди так це і сприймають. Наприклад, дід Сашко і Василь Тибель. А от Ваше вторгенення є доволі неетичним. Ви просто вирішили тупо натовкти мені морду: "Знаємо ми таких. Божим ім"ям прикривається. Фарисей. Середньовіччя розводить." Я Вас ще раз питаю: "Коли конкретно, де і як я "прикривався Божим Ім"ям?" Чому Ви на це питання не відповіли. Потрібно відповідати за свої слова. Класний випад був з Вашого боку? Тільки силу суперника недооцінили? Моя морда витримає. А от Ви показали себе доволі невигідно.
Моя публікація спромована була проти розпусти. І коли Ви через неї вступаєте у війну проти мене, стає цілком зрозуміло, з якого боку Ви опиняєтеся. Хоча я не писав конкретно, що Ви захищаєте розпусту. Це схоже на той процес, який називається "на злодії шапка горить."
Де я знайшов розпусту у Ваших творах? Я Ваших творів не читав: руки не дійшли. І не обіцяю, що буду читати. У мене добрі стосунки з тіткою прозою. А з дівкою поезією якось не склалися. Колись може впаде в око якийсь Ваш новий вірш на головній сторінці, може прочитаю, але сказати про нього швидше за все нічого не візьмуся.
Остання фраза з Вашого допису що, чергова спроба збдиснути? Правильно цей вираз звучить так: добрими (чи благими) намірами шлях до пекла вимощений. Він зовсім не туди ліпиться, куди Ви хочете його приліпити. Він про велику кількість благих намірів і благородних поривів, які людина задумує, але не реалізовує, і тому, в результаті, може потрапити до пекла, як така, що нічого доброго не зробила. До зустрічі на autodafe, Вікторіє Їхова!

Отець інквізитор.

© анонім (94.248.107.—), 07-11-2008

Знаєте, скажу я Вам так: не вірю твердженню, що кожен все судить по собі - надто сумнівне це. Далі, будьте так ласкаві, знайдіть у моїх творах щось таке, що у Вас би викликалу хвилю обурення, тобто саме цю розпусту, про яку Ви саме говорите. Аж самій цікаво, звідки Ви взяли, що я заступаюся за розпусту.
А щодо ГАКу - ні, це не мій устав, але я сюди вже приходжу два роки, отож знаю вже більш-менш людей, які сюди дописують, виставляють свої твори, а тому з такими твердженнями, що вони - розпусники, я би була дуже обережною. Отож, в якійсь мірі можу вважати ГАК своїм "монастирем" - бо тут я спілкуюся з людьми, з котрими би за нормальних побутових умов я ніколи не познайомилася. І дякую за це саме ГАКу.
І ще таке: чи Вам відомо, що шлях до пекла є викладений найшляхетнішими і начистішими помислами? Тобто свята ціль, яка є освячена диктатурою?

Ві.Й.

ПС: якщо Вам цікаво, ось один із моїх останніх віршів, котрий стосується саме цієї фальшивої моралі. I якщо Bи інтелігентна людина, то зрозумієте цю алегорію чи цей натяк:

З підсвідомого. Натур-фантазія не для діток (Фройдів сміх)

Вишукані, елегантні
справжні джентльмени:
всі в чорному та білому -
вони ніколи
(без дозволу)
не замурзають
свої пещені руки
доторком
до волосся їхніх дам,
вони ніколи
не наважаться
вкрасти поцілунок з уст
без згоди їхніх леді... -
Та от одного разу
зловили й привели
у джентльменський клуб
дівчисько заблукале -
(ніби дикий взимку лебідь:
гарну, струнку... і нічию) -
і джентльмени,
гідні волання
своєї крові,
мов голодні пси,
дівку розірвали...

http://www.gak.com.ua/creatives/2/12135
(є там до нього і коментар, котрий висвітлює вірш)

© анонім (78.45.103.—), 07-11-2008

А чий це монастир, Ваш? Чи може це священна недоркана корова? А де це і як це я прикриваюся Божим ім"ям? Конкретніше, будь ласка. Просто Вам і таким як Ви прокольна тема з моєї фотокартки виходить.
А що, хіба я про еротичні фантазії, а не про розпуту у своїй універсальній реці писав? Може Ви просто неуважно читали? Чи Вам просто більш прикольно викривити зміст того, що я писав, на свій лад? То ще треба подумати, кому і чому і до якого спеціаліста потрапити? Може якогось брехуна не завадило б заставити і гарячої сковороди полизати у казематах матінки святої інквізициї. Я піду поки щипчики на вогні розігрію, а ви подумайте, що мені відповісти.

Отець інквізитор.

© Петро Муравій, 07-11-2008

По-перше, Петре, навіщо робити з ГАКу інший сайт - ну, щось типу тих же Поетичних Майстерень? Раз Вам подобається там, то чого туди не йдете, а намагаєтеся тут вказувати що і кому робити? Думаю, що Вам має бути відомо, що "в жужий монастир зі своїм уставом не ходять". Отож, будьте так ласкаві.

По-друге, якщо не зрозуміли, то поясню: не про розпусту я тут говорила, а про нормальні природні еротичні фантазії, які вже понад 100 років як не є табу в літературі. І взагалі, що це за пуризм такий? Гм.. цікаво, а може, би було для зачатку вартим визначити, що саме є розпуста? Справжня розпуста, а не надумані якісь дефініції? Не вірю пророкам, тим більше лжепророкам. Отже, це не означає, Петре, що Ви мене своїм боєм за "цноту" переконали. Просто не вірю я Вам, що Вам на серці лежить саме мораль, скоріше бажання показати свій сумнівний авторитет, ще й прикриватися Божим іменем. Бачили ми таких.

В іншому я з Bами згідна: так, має бути у кожного свій автоцензор - лише от СВІЙ власний, а не жужий та нав´язаний. Думаю, що вже пізно перевиховувати та наставляти на "путь істинний" дорослих та не позбавлених глузду людей. Бо дуже вже мені Ваші поривання нагадують отой совєтський адміністративно-командний принцип. А про дітей не хвилюйтеся. Доросла література якраз і є для того, щоб її читали саме дорослі люди, а не діти та підлітки. Думаю, кожен розумний батько догляне над тим, щоб література для дорослих не змогла потратипи до дитячих рук та очей.

І ще наостанок додам: не тягайте міські проблеми чи суто особисті сюди на сайт, бо це треба вирішувати у відповідніших для цього міsцях - те, що Bи побачили в метро - у мерії міста, ну, а Ваші, видко, у психолога.

Ві.Й.

© анонім (78.45.103.—), 07-11-2008

На данний момент про обмеження адміністративного характеру не йдеться. Хоча можна навести приклад сайту "Поетичні майстерні." Серед ГАКівців знайдеться чимало людей, які зможуть сказати за цей сайт багато більше, як я. Я тільки всього один раз туди якось заходив. Мене приємно вразило, що там було написано: "На сайті діє цензура. Нецензурних виразів немає."

Вікторіє! Якби люди уподібнювалися ссавцям, я б ще мовчав. У ссавців немає ніякої розпусти. У різних видів по-різному, але частіше трьох разів на рік тічки не буває. І не треба ліпити сюди розмноження. Розпуста ніколи не чинилася в ім"я розмноження. І якщо після неї настає вагітність, це, найчастіше, сприймається як досадна прикрість.

Контролювати думки, безперечно, потрібно. У кожного на чатах має стояти свій власний датчик чи вартовий, з допомогою якого людина сама б коректувала свою поведінку. Схоже, у Вас такого вартового немає. А шкода.

Я був би не проти, щоб декому й адмістративними заходами вказували на їхню поведінку. Наприклад, було б не погано, що хтось рукою прибрав живу еротику з ескалаторів київського метрополітену. (ґвалт! Всі чули? Він проти кохання!!!) Для мене кохання і позування перед очами всіх пасажирів київського метро не одне й те саме. Втім, коли немає датчика чи вартового, то кожен, справді, думає у міру своєї розпущеності. Бувайте, Вікторіє. До зустрічі на autodafe!

З повагою, отець інквізитор.

© Петро Муравій, 07-11-2008

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 0.90351295471191 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …
Графічний роман “Серед овець”
Графічний роман Корешкова Олександра «Серед овець», можна було б сміливо віднести до антиутопії, як …
Добірка художньої літератури козацької доби
Друзі! В інтернет-крамниці “Онлайн Криївка” представлена цікава добірка художньої літератури …