Українська банерна мережа

Украинская Баннерная Сеть
 
 

Жанри

Гоголівський ФОРУМ




AlmaNAH






Наша статистика

Авторів: 2606
Творів: 47426
Рецензій: 92247

Наша кнопка

Код:



Рецензії

"Ви пишете про речі, які насправді не відбуваються"

(Рецензія на твір: Гіперсексуальність ГАКівських авторів., автор: Петро Муравій)

© Олег Derim, 04-11-2008
Я так розумію, це заклик до здійснення описаного у творах :)
А взагалі, пане Петре, спробуйте почитати "120 днів Содому" де Сада. Після кількох сторінок твору сього маркіза Вам ГАКівські оповідання здаватимуться наївними фантазіями недосвідченої провінціальної гімназістки.
З повагою, Олег Derim

Таке слово і інші прозиванки зло і ви грішите коли так робите

© анонім (95.135.10.—), 02-03-2010

смерть педерастам

© анонім (213.160.129.—), 14-02-2010

Президент України Віктор Ющенко залишає запис в книзі почесних відвідувачів міжнародного книжкового ярмарку ”Форум видавців у Львові” у Львові, в четвер, 10 вересня 2009 р. Президент виступив перед учасниками заходу з вітальним словом та вручив державні нагороди і подяки. Після огляду експозиції він залишив запис у книзі почесних відвідувачів ”Форуму видавців у Львові”. Також у Львівському національному університеті ім. І. Франка Президент провів зустріч з інтелігенцією області, студентами та викладачами навчального закладу. Фото Петра Задорожного / УНІАН

Як називати Ющенка, який благословив содомський гріх в Україні на форумі!?
Ющенко наш п…с!

ВО "Тризуб" ім.С.Бандери замовчується всіма ЗМІ, оскільки вона єдина стоїть на засадах істинного, рятівного для України націоналізму. А ми били, б’ємо і будемо бити усіх підерастів-ліберастів, комуністів і іншу нечисть, яка паразитує на тілі українського народу аж до здобуття Української Самостійної Соборної Держави. І нам у цій боротьбі допоможе Бог та українська нація.
Слава національній революції!
Слава Україні! Героям Слава!
Слава Нації! Смерть ворогам!

© анонім (93.180.206.—), 16-09-2009

Президент України Віктор Ющенко залишає запис в книзі почесних відвідувачів міжнародного книжкового ярмарку ”Форум видавців у Львові” у Львові, в четвер, 10 вересня 2009 р. Президент виступив перед учасниками заходу з вітальним словом та вручив державні нагороди і подяки. Після огляду експозиції він залишив запис у книзі почесних відвідувачів ”Форуму видавців у Львові”. Також у Львівському національному університеті ім. І. Франка Президент провів зустріч з інтелігенцією області, студентами та викладачами навчального закладу. Фото Петра Задорожного / УНІАН

Як називати Ющенка, який благословив содомський гріх в Україні на форумі!?
Ющенко наш п…с!

ВО "Тризуб" ім.С.Бандери замовчується всіма ЗМІ, оскільки вона єдина стоїть на засадах істинного, рятівного для України націоналізму. А ми били, б’ємо і будемо бити усіх ліберастів-gslthfcnsd, комуністів і іншу нечисть, яка паразитує на тілі українського народу. І нам у цій боротьбі допоможе Бог та українська нація.
Слава Україні! Героям Слава!
Слава Нації! Смерть ворогам!

© анонім (93.180.206.—), 16-09-2009

Впевнений, що содомський гріх ще не усіх заполонив і не всіх зробив толерантними до підерастів. Хлопці, які перешкодили підерастії провести свій шабаш - члени ВО "Тризуб" ім.С.Бандери. Били, б’ємо і будемо бити підерастів, ліберастів, комуноїдів і іншу нечисть, будемо виховувати чистих, не заплямованих злом християн-українців. Гуртуймося навколо національної ідеї, гуртуймося проти усього зла, яке оточило нас, гуртуймося з Богом! Свята справа – захистити свою Батьківщину, сім’ю, свого ближнього від позіхань зла, навіть, якщо доведеться відправити його в пекло де він горітиме вічно! Борімось зі злом, бо демократія у такій злісні підерастичній формі знищить усі душі українців або відправить усіх в італії і московії… Ні содомському гріху в Україні. А міліція, яка захищає содомітів уже абсолютно втратила свою честь. Запитайте «пана» полковника, який разом з підером бив молодого націоналіста в театрі ім.Леся Курбаса у Львові, що роблять з тими, хто подав руку, чи захистив підера на зоні!? Слава Україні!

© анонім (193.43.222.—), 14-09-2009

Макаре Карповий! Михайле Медовухо! Та й приставучий же ти! Ну так, це коли ти написав отой вірш "Крила," і на тебе почали стріляти з усіх боків, і я перший раз вдарив у тому числі, ти і придумав собі громовідвід. Мені не дуже зрозумілий твій кайф у цьому придуркові Медовусі. Але я спостеріг, що Медовуха чудово знає українську мову і в теорії літератури розбирається. Навіть за це тихо поважав його, хоча й руки у мене свербіли водночас. Виявляється, руки не на нього, а на тебе свербіти мали. Ну дякую, що ти вчасно переорієнтував.
Ти вживаєш занадто заумні слова. Значній частині читачів ці слова не зрозумілі. Я сам вперше прочитав слово "інцест" у покійного Макара, тоді звернувся до словника - благо він у мене в комп"ютері, на нижній панелі його значок. - так я довідався, чого хоче від мене Карповий.

Якщо тобі цікаво повикривати Біблію чи Бога, чи ще когось, Каїн - не той персонаж, щоб це робити.
Безперечно, Михайле, діти Адама і Єви вступали до шлюбу поміж собою. Однозначно! Тоді такий шлюб був нормальним, бажаним, і я не бачу у цьому нічого страшного чи неправильного. І, думаю, 99,9 % ГАКівців також нічого у цьому не побачать. Останні дослідження ґенетики говорять про те, що усе людство походить від малої групи людей, можливо, що й від однієї пари. Я не ґенетик, тому у мене це твердження не дуже доречне, але я чув таке краєм вуха по брехуньцю.
Не вказуй, грішнику, Богові про те, що він когось слабо чи недостатньо покарав, чи взагалі не покарав. Бо ризукуєш ти отримати від Бога те, чого просиш для іншого. Народи, які пішли від синів Лотових дочок Моава і Бен-Аммі, - це звичайні поганські народи. Коли б вони трактувалися праведниками, Авраам не посилав би свого раба в небеспечну подорож світ за очі аж до Араратських гір для того, щоб узяти дівчину-наречену для свого єдиного сина Ісаака. Багато простіше було сходити до Лотових нащадків. У них і Ісаак власною персоною міг би вибрати для себе наречену. Те, що Господь не планував нищити Аммонітян і Моавітян по виході євреїв із Єгипту? Ну терпеливий Господь. Не хоче Він смерті грішника, але хоче, щоб він покаявся і був живий. І український народ десь тоді розпочинався. Жив він дуже далеко від Палестини: у причорноморських степах, тому у Біблії наш народ не фігурує. Але гріхів наш народ наробив достатньо. Людські жертви приносив. А бач, ще до цього часу цей народ зберігся. Не знищив його Господь. Що поробиш? Його підходи відрізняються від твоїх.

Петро М.

© анонім (94.248.107.—), 08-11-2008

Тоді все зрозуміло. Ви не клон ви клоун-термінатор!!!! :))))

© Захар ван дер Бюйтен, 08-11-2008

Голандцю, ти майже вгадав! Я народився по благословенню одного з церковних центрів. Власне, вже буття антарктидця саме по собі - річ доволі визначна. Але мені перед народженням ще дещо зробили. Щось пробували пояснити, але я не дуже дослухався, моє головне завдання - моя діяльність, а не моє походження. На морозі не мерзну, на сонці не тану, у вогні не горю, у воді не тону. Можу опинитися в крижині, закритий з усіх боків льодом. Після розмерзання крижини зберігаю свої властивості. До мене додається інструкція для користувача. Але написана невідомою мені мовою.

Антарктидець.

© Петро Муравій, 08-11-2008

Я точно знаю Петро Муравій це клон. Його клонували у секретній лабораторії Ватикану і заслали до України зі спеціальною місією: врятувати світ від розпусти. І це не хвора уява Захара ван дер Бюйтена!!!!!!:)))))))

© Захар ван дер Бюйтен, 08-11-2008

Я точно знаю Петро Муравій це клон. Його клонували у секретній лабораторії Ватикану і заслали до України зі спеціальною місією: врятувати світ від розпусти. І це хвора уява Захара ван дер Бюйтена!!!!!!:)))))))

© Захар ван дер Бюйтен, 08-11-2008

Ні, Петре, інцест є інцестом, і нічого тут не поробиш. Якщо на те пішло, то, згідно з Біблією, все людство мало б з'явитись в результату інцесту. "І пізнав Каїн жону свою" - але хто вона була? Окрім Єви, ні про яких жінок не йдеться. Те ж саме з іншими дітьми Адама та Єви. Хто були їм чоловіками, хто був жінками? Від кого у них потомство? Або від батьків, або від братів та сестер.

Тепер про Лота. Ти кажеш, що це історія відпадіння від праведності - але Біблія такого не каже. Для тебе достатньо, що після цієї історії Лот не згадується взагалі. Але цьому факту є простіше пояснення: як там не крути, а Лот - це другорядний в порівнянні з Авраамом персонаж. Авраам важливіший, він є пращуром всіх євреїв, з ним Бог заключив заповіт, то про нього і має ітись. А Лот... ну, жив собі далі, вирощував власних синів, які в той же час були його онуками, нічим таким не відзначився, та й помер.

Якби там було написано щось на кшталт: "І розгнівався Господь на Лота і дочок його, і послав язви на них" - тоді ставлення Бога до їх вчинку стало б зрозумілим. Але ні. Там написано, що дочки завагітніли від батька, і в них народилося по хлопчику, і від цих хлопчиків пішли два народи. Більше того, спочатку Бог нічого проти цих народів не мав. Це випливає з того, що Мойсеєві Він наказав в землю цих народів не іти, бо цю землю Він для них, цих народів, і призначив. Це вже потім моавитяни та амонеї стали ворогами Ізраїлю.

Ось в чому моя проблема: Бог знищив два міста з усіма жителями скопом за їх розпусту, а трьох найбільших розпусників залишив. А ще якщо врахувати, що в місті були діти... їх за що?

Щодо Авраама, то ніяких виправдань. Він намагався врятувати власне життя, пожертвувавши честю дружини. Причому двічі. Один раз, по слабкості душевній, я ще міг би зрозуміти, але двічі?! Те ж саме намагався зробити Ісаак з Ревеккою. І це праведність? Тобто, за твоєю термінологією, не "стерільність від гріха", а намагання не грішити? Тоді що таке грішність?

В порівнянні з цим матюкання і розпуста, яку ти узрів в деяких ГАКівських творах, є не більше, ніж дитячою забавкою.

PS. Захар - то не я.

© Михайло Карповий, 08-11-2008

Ну ти даєш, Макаре Карповий, чи Михайло Медовуха. А голандець - це хоч не твій клон?

Принаймні, ти ставив питання про інцест у сім"ї праведника. Сподіваюся, хоч на нього ти дістав достатньо вичерпну вілповідь? Вже не про те, як хто розходився, а про самий інцест. Я спробую підготуватися, пошукати толкування і розповісти тобі про стосунки Авраама й Сари як з фараоном, так і з Филистимським царем Авімелехом. До-речі, в обох випадках, до діла чи до тіла не дійшло. А покарання було тільки таке, яке в очах сучасних нам людей і на покарання мало схоже: деякий час ніхто в гаремах не вагітнів. Хоча вже зараз можна спробувати змоделювати ситуацію.
Тепер вже мені здається, що ти живеш і не в Німеччині, а, мабуть, у Києві.
Уявляти поведінку людей у якихось ситуаціях, у яких ми ніколи не були, доволі таки малоефективно. Я пам"ятаю, як вперше в житті зійшовся близько із таджиком. Уявляв я до того собі якось таджиків, узбеків... Що там особливого? Мой атец ваданос. І я ваданос. Спасіба, таваріщ. У радянському ж союзі були всі ми. У школі мені показувати герби їхніх республік тощо. А от коли зійшовся зі справжнім, натуральним таджиком, з яким у мене були дружні стосунки, я побачив людину з іншого світу. Із зовсім іншого світу, не схожого на той світ, уявлення про який у мене складалося з радянських фільмів про басмачів, ташкентських піонерів тощо. Мабуть, уявляти світ, яким він був кілька тисяч років тому, ще більше непродуктивно. Але що нам грішним лишається робити? Тож мусимо спробувати.
По-перше, Бог обирав Аврама до того, як стаються пригоди з фараоном та филистимським царем. По-друге, у Біблії написано, що Авраам боявся померти через красу своєї жінки, тому волів її на людях називати не дружиною, а сестрою. Жонатий ти чи ні, але ми обидва живемо не в тому світі, в якому жив той Аврам із Сарою. Тоді державна влада була тільки в зачатку. Сьогодні мій шлюб захищається законодавством держави в Україні, і в будь-якій країні, до якої я гіпотетично міг би поїхати. А тоді були такі держави, як описано у 14-ій главі Буття. Аврам почув про війну, яка закінчилася кепсько для Лота, прийшов додому, гикнув, свиснув, узяв вила, перевісив косу, побігли, наздогнали переможців, розбили їх і повернули Лота і всіх переможених назад. Одна купа пацанов побила другу купу, а потім цю переможну купу побила ще інша купа, і вернула додому першу побиту купу. І це названо таким гучним словом "війна". Хоча для маштабів того світу то справді була війна. Аврам був у тих краях, де називав свою жінку сестрою, емігрантом, чужинцем, по-нашому, теперішньому, нацменом. Мені не симпатичні такі його вчинки. Зрештою, кількох царів зумів побити, та й від Бога мав обітниці, а тут так поводився з жінкою, чи з людьми довкола себе. Але, Макаре, я вже тобі писав, що праведник - це не стерильний від гріха чоловік. Це той, що може і розвиватися, і деградувати. Аврам утверджувався у вірі і благословення від Бога отримував поступово, не всі одразу. Коли Бог перемінив його ім"я на "Авраама", з ним вже таких фокусів не траплялося.
Якщо в тебе є питання подібного характеру, може перейдемо до мила? Ці питання вже не стосуються ні "Гіперсексуальності", ні рецензії на неї Олега Деріма.
Петро М.

© анонім (94.248.107.—), 07-11-2008

Петре, Макар - це дійсно мій клон. Просто вирішив я собі побавитись. Бавитись мені наскучило, до того ж розмова серьйозна іде, то я вирішив писати далі під власним іменем. Коли мені знову захочеться порозважатись, я собі іще одного клона заведу, і всього ділов.

Ти мені кажеш, що я християнство хотів публічно послати на три літери. Це не зовсім вірно. По-перше, в слові "нахуй" не три, а п'ять літер. А по-друге - яке саме християнство? Мені відомі приблизно два десятки версій цієї релігії, яку саме ти маєш на увазі? Православ'я? А якого патріархату? Вас, невизнаних, чи канонічних, але москалів?

Щодо твого трактування історії з Лотом і його дочками, то в ньому є деякі розходження з оригіналом. Наприклад, ти пишеш таке: "Лот розійшовся з Авраамом - це головна його помилка, яка і стала причиною його наступних бід, падінь, і, в кінцевому результаті, остаточної погибелі". Але насправді не його, не Лотова це була ініціатива. Тут ініціатива належить (а, отже, відповідальність лежить на) Авраамі, який Лотові сказав: "Відділися від мене! Коли підеш ліворуч, то я піду праворуч, а як ти праворуч, то піду я ліворуч." (Бут. 13:9).

Цей Авраам взагалі слизький тип був. 12-тий розділ Буття пише, як цей праведник свою дружину видавав за сестру, і таким чином підклав її під фараона. Потім обдурений фараон через це і постраждав. Хоча покарання мав би понести той, хто обманув. Тобто Авраам.

Суть в тому, що для мене залишається загадкою, кого саме старозавітний Бог вибирає в якості праведників. Деякі вчинки цих праведників викликають у мене огиду. Це взагалі нівелює смисл біблійних понять праведності і грішності, і дозволяє мені писати і робити все, що завгодно, покладаючись на власні уявлення про мораль та етику. Я б покладався на щось інше, але іншого нема під рукою.

© Михайло Карповий, 07-11-2008

Карповий! Нащо говориш дурниці?! Ми з тобою давно знайомі, і ти від початку переймався приблизно таким чином. Відрізнити тебе від Медовухи я можу.

Макаре, підтверджуються ті сумніви, які я мав спочатку стосовно кантакту з Вами. Справді, я не буду більше приділяти Вам стільки уваги.
Вам просто хотілося християнство публічно на свої козирні три букви послати? Принаймні, Ви тепер вже не говорите, що праведник Лот займався інцестом.
Справді, мотивація вчинків Лота і його найближчої рідні у Біблії не описана. Зате написано, що гріх Лотових дочок з ініціативи не Лота. Я не ставив своїм завдвнням повністю оббілити Лота. Якби я написав про нього лише останній абзац з того, що писав про нього, цього було б досить, щоб заперечити ту тезу, яку Ви намагаєтеся ствердити у своєму питанні. Я намагався Вам пояснити, як усе те діло могло відбуватися. Щодо Лотової дружини, то я не заперечую, що вона перетворилася на соляний стовп. Мені здається, що це швидше була суміш якихось речовин з якимись солями, можливо, що з різними. Це не суттєво.
Так, Бог не знищив ні Лота, ні його двох дочок, ні їхніх дітей. Так само, як і Вас, Макаре, й досі терпить, і багато кого іншого. Ми грішимо, грішимо, а Він там на Небі чомусь не хоче нас так одним помахом руки всіх разом: "Раз!"
Звичайно, Вас Бог не буде хапати за руку, коли Ви будете колупатися не в носі і не пальцем. І тоді, коли будете віршики свої писати, не буде персонально Вам ні ручки, ні клавіатури ламати. Терпить Він ще нас!

Петро М.

© Петро Муравій, 06-11-2008

До речі, Петре, розшифровуюсь. МаКар = це М.Карповий. Просто щоб ви знали, іще якого автора (окрім Макара) вам не варто читати.

© Михайло Карповий, 06-11-2008

Петре, Ви починаєте свій допис повідомленням, що "зараз 01.20", а закінчуєте тим, що "комп"ютерний годинник показує 4:51". Отже, Ви писали 3 години 31 хвилину. Чи не забагато часу Ви витрачаєте на інтернет? Тим більше в Вашому стані?

"Перш ніж розмірковувати на цю тему, візьміть, Макаре, до рук Біблію, і уважно прочитайте це місце. Я щойно так і зробив."

Це не я, а Ви, схоже, читали це місце недостатньо уважно. Це випливає з Вашого зізнання про лотову жінку. Ви пишете: "що то за соляний стовп, я не знаю... На що вона перетворилася, не знаю. Не думаю, що на статую із NaCl." А Біблія каже: "А жінка його, Лотова, озирнулася позад нього, і стала стовпом соляним." (Бут. 19:26).

От чого в Біблії дійсно немає, так це мотивації негідного вчинку Лота. Ніде там не сказано, що Лот думав, нібито він злягався з власною жінкою, яка буцімто врятувалася. Це лише Ваша версія.

Вона хибна. Припустимо, що Лот прийняв свою старшу дочку за дружину, яка загубилася десь по дорозі і потім повернулася до сім'ї. Біблія каже, що з молодшою дочкою він переспав не тієї ж, а наступної ночі (Бут. 19:30-35). Отже, у Лота був цілий день, щоб зрозуміти, що насправді його дружини поруч немає, а отже, він спав не з нею, а з якоюсь іншою жінкою. А поскільки жінок коло нього було тільки дві - його власні дочки - то це повинна бути якась із них.

Чи по-Вашому, Лот був імбецилом, нездатним на такі елементарні розумові операції?

Отже, що ми маємо в сухому лишку. Лота, який переспав з обома своїми дочками, і тим самим довів, що він нічим не відрізняється від жителів Содому. Дочок Лота, які схилили останнього до сєксу. Діточок, які народились в результаті цього інцесту - Моава та Бен-Аммі.

З іншого боку маємо жінку Лота, про гріхи якої Біблія не каже нічого. Єдина її провина - вона обернулася, щоб востаннє подивитись на рідне місто, що гинуло. .

Нарешті, маємо Бога. Він вбив Лотову жінку, яка нічим цієї смерті не заслужила, і врятував Лота з доцями, які мали б розділити долю решти содомлян.

І цей Бог після цього забороняє мені колупатися в носі.

© Макар Медовуха, 06-11-2008

Макаре, блін, я сиджу в інтернеті з 17.00 вчорашнього дня, зараз 01.20. Все переглядаю реци своїх прихильників, пишу відгуки. Не легка то робота, всім відповісти. У мене викликає деякі сумніви, чи варто мені взагалі вступапи до розмови із секс-символом ГАКу. Тут не футболочка, а Ваші віршики свою роль відіграли. До-речі, творчість Вашу я після бджілок і джмелів ігнорую, читаю інших. Хоча Ви ніби й не далеко від мене, можна сказати земляк. На Вашу рецу я не заходжу. Ну спробую Вам відповісти. Однак ставлю першу умову: при звертанні до мене не вживайте нецензурщини. Я розумію, що Вам так легше спілкуватися, але нічого, сядьте, подумайте, дихайте рівно, і у Вас все вийде, Ви зрозумієте, як можна висловитися без матерщини.
Історія Лота - це історія погибелі праведності. Лот розійшовся з Авраамом - це головна його помилка, яка і стала причиною його наступних бід, падінь, і, в кінцевому результаті, остаточної погибелі. Після відокремлення від свого дядька Авраама і оселення його у багатій і процвітаючій країні Содому й Гомори, він мав піддатися неминучій загрозі асиміляції. Перш ніж розмірковувати на цю тему, візьміть, Макаре, до рук Біблію, і уважно прочитайте це місце. Я щойно так і зробив. Хоче людина, чи не хоче, оточення на неї впливає і якимось чином змінює людину. З ким поведешся, того й наберешся. Лоту при розлученні з Авраамом впала в око якраз Йорданська долина з містами Содомом, Гоморою, Цоаном (Буття 13, 10-13). Тут же написано: "А люди содомські були дуже злі та грішні перед Господом.
Одже, Лот подався "на багаті села". Він живе у Содомі. У нього зав"язуються якісь контакти з содомлянами. Коли доходить діло до зруйнування тої держави, до нього приходять "два мужі", як їх називає Біблія, і кажуть йому:"Ще хто в тебе тут є: зятів і синів своїх, і дочок своїх, і все, що у місті твоє, - виведи з цього місця, бо ми знищимо це міце"(19, 12). Ті, що мали знищити це місце, спочатку мали подбати про праведника і його рід, щоб не погубити його разом із Содомом.
Лот пішов, потолкував із тими содомлянами, які збиралися бути його зятями. Ті подумали, що Лот жартує. Ну що може трапитися з Содомом? Ніхто не чув ніде про більш успішне, заможніше, і процвітаюче місто. Через це і Лот до нього оселився. Просто тесть приколюється. До-речі, ці зяті були, треба думати, чистокровними содомлянами.
Зяті ніяк не реагують, але й сам Лот бариться. Спробуйте поставити себе на його місце. Так, ще вчора ввечері він мав серйозну небеспеку для себе, від якої його врятувати могли тільки ті два мужі, яким він дав притулок у своєму домі. Але от йому треба покидати це місто, з яким у нього явно були побудовані усі життєві плани, пов"язувався його увесь подальший добробут, тут його дочки мали вийти заміж за, мабуть, "вигідну партію". І ось оце отак має знятися одним помахом руки. Звичайно, треба рятувати своє життя, але треба не тільки життя, треба і до життя. Я, звичайно, врятуюся, а далі що?
До речі, мужі говорять йому, щоб забрав своїх синів. Але про них більше ні слова у Біблії. "Мужі" були не прості, вони знали, що говорили. Чому Лот не ходив до них? Може тому, що сини настільки вже осодомилися, що Лот не вважав за можливе хоч якось вплинути на них, тому й не гаяв часу на хід до них? Якщо вони справді були, звичайно.
Так от, Макаре, Лот знаходився у стані серйозного стресу. Він не збирався й не пакувався. На цей момент він ще праведник. Зрештою, мужі просто буквально за руки беруть і витягують із Содома Лота, його жінку, і двох його дочок. Лот праведник, але йому загрожує серйозна духовна небеспека: його серце занадто сильно прив"язане до Содому. Тому Господь Лота застерігає: рятуй душу свою, утікай і не оглядайся. Не жалій за цим містом, не обертайся, не демонструй свою прив"язаність до нього. Щоб тобі не загинути так, як тому Содому, загибеллю якого так збентежена душа твоя. При цьому Лот звертається до Господа і просить його, щоб Він заради нього не нищив одне мале місто із Содомської долини. Господь погоджується на його прохання. Лотова сім"я йде до Цоану, а поза їх спинами відбувається страшна катастрофа. Нам важко уявити, яке воно було. Можливо, нічого більш жахливішого і страшнішого більше не було за всю історію людства. Міста не просто згоріли. Земля, на якій вони стояли, опустилася так низько, що Мертве море, яке в той час вже було, але було втричі меншим; це Мертве море затопило колись квітучі й процвітаючі у матеріальному плані міста. Вони справді були стерті з лиця землі. Багато міст за історичний період були повністю знищені чи то землетрусами, чи війнами. Потім вони відбудовувалися, потім зруйновувалися знову. Шліман, коли розкопав Трою, то розкопав спочатку над Троєю ще 8 послідовно руйнованих одне за одним міст. У випадку з Содомом та Гоморою була знищена сама гіпотетична можливість їх відбудови. Жінка Лота загинула, порушивши те, від чого застерігав Господь. Що то за соляний стовп, я не знаю, я там не був ні тоді, ні зараз. Ніби бедуїни показують на якусь "Лотову жону", але наскільки бедуїнські перекази точні, не можу знати. Одне думаю: Лот не міг цього бачити, бо він не озирався. Треба було поспішати рятувати свою душу і в прямому і в духовному розумінні. Жінка Лотова озирнулася, висловила тим самим свій жаль за Содомом, затрималася і до неї просто докатилася ця Содомська катастрофа. Вона йшла позаду Лота, вона йшла останньою в цій маленькій громаді втікачів із Содома. На що вона перетворилася, не знаю. Не думаю, що на статую із NaCl.
Отже, троє втікачів благополучно серед шумових ефектів катастрофи добираються до маленького міста Цоана. Оселюються у готелі. Головні міста: Содом та Гомора зруйновані. Цоан спочатку, за задумом Господнім, теж мав бути зруйновиним, але по молитві Лота він залишився, залишився заради цього Лота.
Макаре, праведник - це не безгрішний чоловік, це людина, яка намагається чинити правду, намагається не чинити гріха, але вона все-таки піддається дії пристрастей, і гріхи чинить, хоча багато менше за нечестивця; і може, в кінцевому результаті, зіпсуватися повністю.
Наступного дня після погибелі Содомської області, з неї йшов дим, як з вапнярки (19,28). Стрес Лота тільки посилився. Знаєте, Макаре, що являє людина в стані стресу. Це людина з дещо обмеженими реакціями, розумом, інтелектом, вона втрачає ясність думки тощо. Все, що їй треба - це розслабитися, оговтатися, прийти до тями.
Лот не знає, де поділася його жінка. Він припускає, що вона з великою долею імовірності загинула у цій небаченій катастрофі, або нічого не припускає, а ходить приморочений, як і всі мешканці Цоану, для яких останні події також стали великим стресом, і які дуже бояться, щоб з ними не відбулося того самого, що відбулося з головними містами. Цоанці - ті ж содомляни. Це маленький залишок содомської країни - все, що від неї лишилося. Вони дуже налякані. І це передається примороченому, може трохи менше, але також наляканому Лоту. І тут проявляється його недовіра Богу. Господь сказав йому, що Цоан залишить для нього. Так Цоан і лишився до сьогоднішнього дня. Але Лот забирає двох своїх дочок, купує, що потрібно, і йде з ними на гору, туди, куди спочатку веліли йому йти "мужі"(19.30). Там оселюється у печері. Злягання з Лотом дочок відбулося з їхньої ініціативи. Лот, очевидячки, був розташований до прийняття антистресового і заспокійливого засобу. Макаре, у Біблії не написано, що Лот зовсім не розумів, що на його киї жінка гойдається і пестить його. Написано, що він не знав, "коли вона лягла, й коли встала" (19, 33, 35). А от хто саме, з цим у нього могли виникнути проблеми. По-перше, дія відбувалася вночі, печера не була електрифікована. По-друге, він був все-таки п"яний. По-третє, він не знав про долю своєї жінки, йому явно було її шкода, і він міг сподіватися її повернення, хоча чим далі, тим це сподівання ставало все більше примарним. Йому могло здаватися, що на ньому таки його дочка, але як таке може бути, що це за мара, це може бути тільки його жінка. Він міг не довіряти своїм власним відчуттям, вважати, що після пережитого, йому трохи здається те, чого немає. По-четверте, після пережитого це був такий гарний, такий заспокійливий сон, що його не потрібно переривати, хай він триває подовше. Якщо це не наяву, то хай хоч уві сні станеться. Зрештою, ідентифікувати людину уві сні, навіть якщо вона біля тебе виросла і ти її добре знаєш, але ніколи їй не втикав туди, де зараз твій кий знаходиться, і вона не каже тобі:"Тату, татусю", а тільки солодко-солодко стогне і кричить під час оргазму так, як ніколи раніше не чув від неї, таку людину спросоння й сп"яну ідентифікувати не так вже й просто, як комусь може здатися. До речі, після оргазму й виверження сімені, виснажений останніми подіями і п"яний Лот, думаю, швидше всього зовсім заснув. Тому й не міг знати, "коли вона встала."
І останнє, п"яте, Макаре! Після цієї події у Біблії більше Лот не згадується! Про інших багатьох праведників, того ж Авраама, і багатьох, багатьох інших пишеться, що помер у такому-то віці, ситий днями, довго й щасливо жив тощо. Про Лота цього нема. Він більше НЕЦІКАВИЙ. Він вже не праведник.

З боку Лотових дочок, крім тієї "високої" мотивації, яку вони самі собі придумали для такого вчинку: "оживимо нащадків для нашого батька", проглядається ще одна, вповні содомська: "Чоловіка немає в цім краї, щоб прийшов до нас, як звичайно на цілій землі." Ці дівчата були напугані не менше, як їх батько. Вони не є особливо впевнені у завтрашньому дні. Невпевнені, що вони і справді завагітніють від батька, і зможуть виносити. Вони просто перед лицем грізної небеспеки замість того, щоб молитися Богу, щоб упевнитися у своїй безпеці, хотять в останній момент "взять от жизні всьо." Не так вже й по-содомськи виглядає. Вповні тепер може бути і по-українськи.
Вони могли б і не злягатися з батьком, аби поряд був хоч якийсь інший чоловік, наприклад раб, чи якийсь, випадково зайшовший на гору, пастух. Та хтож на гору у місцевості після такої катастрофи піде? Коли то буде? Чи доживемо ми до того часу? Ні! Хочу тут і зараз! І все! Нічого, що він батько. Перетерпе. Аби у нього тільки стояло!

До інцесту ставлюся різко негативно! Макаре, зараз мій комп"ютерний годинник показує 4:51. З Вас свічка за моє здоров"я. Якщо Вас до церкви, звичайно, пустять. Ви ж не втій футболочці йдіть.

петро М.

© Петро Муравій, 06-11-2008

Хоча я не Олег, але залюбки готовий поговорити з Вами, пане Петре, про 18-ту і 19-ту глави з книги Буття. Це цікава і повчальна тема.

В Содомі та Гоморі панувала тотальна розпуста, і Бог вирішив ці два міста знищити. Єдиним праведним мешканцем одного з цих міст був Лот, якого Бог за його цнотливість врятував від загальної страшної долі. Ось, власне, в двох реченнях вся печальна історія Содома і Гомори. Я нічого не переплутав, пане Петре?

А далі починаєтсья цікаве. Окрім Лота врятувались іще дві його дочки. Дружині пощастило менше: її Бог перетворив на соляний стовп за те, що вона по дорозі із Содому обернулася, аби кинути останній погляд на рідну хату (достатня причина для смертної кари, чи не так?) Але дідько з нею, дружиною, повернемося до наших праведників.

Уникнувши страшної смерті, праведний Лот зі своїми двома не менш праведними дочками сховались в якійсь печері. Через деякий час у цих двох праведниць почало свербіти... ну, ви знаєте, де. Там же, де свербіло у Вашої Марини, пане Петре, згідно Вашої ж фантазії. А поскільки окрім Лота у двох дівчаток під рукою не було іншого самця, здатного задовільнити їхню сверблячку, вони його - власного батька! - напоїли вином, і, скориставшись його алкогольним оп'янінням, з ним злягались.

Ну хрін з ними, з дочками. Вони жінки, вони слабкі духовно. Але праведний Лот?! Лот, якого Бог за його праведність вивів із Содому?!

Припустити, що він був настільки під дією алкоголю, що не міг знати, що їбе власних дочок - спочатку першу, а потім другу? Але коли вже настільки вирубається розум, то це називається алкогольним отруєнням; в такому стані людина не здатна ні на які подвиги, повірте моєму досвіду. Тим паче - з двома кобилками по черзі. Значить, Лот їбав своїх дочок, і прекрасно розумів, що він робить. Ось вам і праведник.

Як Ви ставитесь до інцесту, пане Петре?

© Макар Медовуха, 05-11-2008

Дякую за відгук, пане Олеже! Раджу й Вам почитати вісімнадцяту і дев"ятнадцяту глави з книги "Буття" - першої книги Біблії. І познайомитися з археологічними дослідженнями шельфа мертвого моря. Содом і Гомора були дуже багатими і дуже восокоцивілізованими містами. З того давнього часу і відомо про їх загибель. А сучасні дослідження говорять про те, що зараз на тому місці і є Мертве море.
Я згоден, що рівня Содому ми ще не досягли. Так що будемо робити? Надолужувати?

Петро М.

© Петро Муравій, 04-11-2008

Захаре, мені здаєцця, я вас знаю. Ху зе фак а ю? Часом не кривавий мікропп з бензопилою? (якщо так, то зрозумієте, про що я... вірніше, навпаки.... а якщо ні - то звиняйте)
До речі, вітаю аутора з восьмою рецею! Буде 20 як мінімум.

© Макар Медовуха, 04-11-2008

О, так!!!! Я-Я!!!! Зер гуд!!!!! Дастіш фантастіш:))))))

© Захар ван дер Бюйтен, 04-11-2008

  Додати свій відгук!
 
CAPTCHA:
(антиспам, введіть три ЧОРНІ літери)
captcha image
 
Головна сторінка | Про нас | Автори | Художні твори [ Проза Поезія Лімерики] | Рецензії | Статті | Правила користування | Написати редактору
Згенеровано за 1.0138909816742 сек.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування KP-design
СУМНО
Аніме та манґа українською Захід-Схід ЛітАкцент - світ сучасної літератури Button_NF.gif Часопис української культури

Що почитати

День Соборності України
Вітаємо всіх з днем Соборності! Бажаємо нашій державі незламності, непохитності, витримки та величчі! …
Українські традиції та звичаї
Друзі! На сайті “Онлайн Криївка” є дуже цікава добірка книг про українські традиції та звичаї. …
Графічний роман “Серед овець”
Графічний роман Корешкова Олександра «Серед овець», можна було б сміливо віднести до антиутопії, як …
Добірка художньої літератури козацької доби
Друзі! В інтернет-крамниці “Онлайн Криївка” представлена цікава добірка художньої літератури …