Вона ішла босоніж по Парижу,
збиваючи підошви об бруківку –
уже не ступні-ще не лапки
людські-чи-жаб’ячі кінцівки
їх м’ясо ще живе
іще сочиться кров’ю – свіже;
вологе чавкотіння
плоті по асфальту –
за мимовільне донорство
тобі подяка, чуєш?
від вічно-анемічного ґраніту
від тротуарів по горизонталі
нáпнутих, а спúна
нáпнута по вертикалі
хребет прямий, хребет-стріла,
яка встромляється у шию,
хребет-годинникова стрілка,
хребет – як стрілка дзиґарів,
що відраховують віки;
спина пряма пряма постава,
бо стосами на голові
лежать французькі словники,
а в голові – французькі поцілунки,
а зранку всім покажуть простирадла,
розвісять їх на Ейфелевій вежі,
і на одну паризьку плітку
стане більше:
– а де ж червоні плями крові
нема вона залишилась слідами
без пальчиків
на вулицях омріяного міста
химерно-витончених збочень
на вулицях кохання без любові.
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design