Ігнорування законів...
Микито, певно нас і в ЄС не приймають через висновок подібний до Вашого :)))
З амбівалентною повагою, азіацький Андрій Зланіч.
p.s. Нє! Ліпше отак! По-маладьожному :)))) aziацький zлані4
p.p.s. "Да, скифы мы, да, азиаты мы, с раскосыми и жадными очами.." (с)
Щиро перепрошую, але я не Микола Васильович - Микола Васильович помер майже дві сотні років тому. Я - Микита.
Стосовно ж футболу і флеш-беків. Якщо ви пишете прозу і маєте на увазі, що її хтось окрім вас і вашої коханої буде читати, тоді не має значення, писали ви раніше поезію чи прозу. Є об'єктивні закони композиції, сюжету, читацького сприйняття. Я про них, власне, і писав. Чомусь сьогодні модно серед авторів цього не знати і ігнорувати, а писати, як казав Грибоєдов "уривок, погляд і щось" - цей жанр зовсім не новий, але, як показує історія, не дуже успішний. І слово фідбек тут не допоможе. На жаль.
Микита Гоголь
Дякую, Миколо Васильович, за відгук. Приємно. Сам нєтлєнний класик худліту всєя Русі завітав на мою сторінку.
Тепер до справи.
Як я вже пояснював Даночці, прозу я зазвичай не пишу, тому може щось у структурі тексту й не теє. Чому так? Історії, що захоплюють дух - то всьо "бляцький екшн", як сказав би мій колєга по цеху Микола Якович. Я відношуся до категорії людей, що мають декілька улюблених, скажімо, фільмів, які дивляться щонайменше раз на місяць.
Таким чином, для мене не є цікавим ні сюжет, ні перебіг подій у будь-якому творі мистецтва.
У запропонованому тексті я намагаюся зосередити увагу читача на двох власних флеш-беках, які виявляють здатність футбола бути джерелом справжніх, неповерхових відчуттів, навіть, як на мене, базисним підгрунтям особистості взагалі. Ці несподівані спогади не є чіткими, не є структурованими, зрештою, й не в тому їх цінність.
Наступна теза. Умовно назвемо її "Христо Стоїчков, як поштовх до формування релігійного відчуття у підлітковому віці".
На мундіалі 90-го року я вболівав за збірну Югославії, яка була обіграна аргентинцями. Мого кумира, Драгана Стойковича, цей клятий Марадона фактично виставив дурнем. А до матчу з югами, аргентинці обіграли Радянський Союз, якому я, звичайно, також симпатизував. Неабиякий вклад в ту справу також зробив Марадона. Таким чином, мені той Марадона видавався чимось на кшталт стихії, яка не є залежною від моїх бажань. Він - Зевс, він - Перун. Бог, якого настільки боїшся, що починаєш любити. Справжнісіньке язичництво.
Наступний мундіаль відбувся через чотири роки, у 94-му. І ось тепер з'являється Христо Стоїчков, який і не міг фігурувати у 90-му, адже болгарів на тому чемпіонаті просто не було. Марадону через вживання наркотиків дискваліфікували, тому саме Христо став моїм особистим героїм. Та! Яким героєм! Богом...
В чвертьфіналі болгари сенсаційно долають німців. Голи забивають Христо та Йордан Лєчков. В пресі Христо роздає сенсаційні інтерв'ю, мовляв, Бог вбрався у зелено-білу футболку збірної Болгарії. Символічно, що в півфіналі болгари поступилися саме італійцям, що й дало мені можливість провести деякі паралелі з римськими легіонерами... А Руменіге, на жаль, не застав. Маладой я іщо.
От і все. Вся суть допису. Жодної цікавої історії. Тільки особистісні відчуття. Тільки два флеш-беки, які вибухнули десь в моїх глибинах після зустрічі із незнайомцем. Два флеш-беки й не більше.
Насправді, Миколо Васильович, цей комент мав за мету продемонструвати одній паненці, що іноли футбол має зовсім інший, несподіванний сенс, що, зрештою, й спричинило появу поетичного твору "Соляріс", до якого ви маєте нагоду долучитися на цьому сайті.
Дякую за увагу.
Люблю. Цілую.
АЗ
Усі права застережено.
Всі права на сайт належать ТОВ «Джерела М»
Авторські права на твори та рецензії належать їх авторам.
Дизайн та програмування
KP-design